Kwaliteit en persoonlijke service. Fa. P. Wouters & zn. staat voor u klaar.

Service

Mocht er onverhoopt een apparaat het bij u begeven, komt onze eigen technische dienst razend snel in actie. Bij een defecte wasmachine, droger of koelkast staat er binnen 24 uur een monteur bij u op de stoep. Is uw televisie defect, komen wij hem binnen 24 uur bij u ophalen en zorgen wij voor een gratis ruiltoestel, zodat u geen programma hoeft te missen, totdat uw eigen tv weer gerepareerd is.

Onderzoekskosten

Als wij een apparaat voor u hebben nagekeken en we zijn samen met u tot de conclusie gekomen, dat reparatie zich niet loont of niet mogelijk is, betaalt u logischerwijs een bedrag voor de onderzoekskosten. (Meestal is de hoogte van dat bedrag euro 59,50, maar niet alle situaties zijn gelijk, dus vraag naar de voorwaarden.)

In vrijwel alle gevallen doen wij u de aanbieding, dat u het door ons berekende bedrag aan onderzoekskosten volledig van ons terugkrijgt, als u een vervangend apparaat bij ons koopt. Als dit vervangende apparaat echter door marktwerking dermate goedkoop is, dat dit niet mogelijk is, zullen we dit eerlijk met u bespreken en tot een andere passende oplossing proberen te komen.

Voorrijkosten

In tegenstelling tot zeer veel andere bedrijven, tellen wij geen torenhoge vaste voorrijkosten. Dit kunnen wij realiseren, doordat het grootste deel van onze klantenkring in en om Valkenburg woont. Om nog eens extra te benadrukken, dat een bedrag aan voorrijkosten niet alleen uit autokosten bestaat, noemen wij het Basiskosten.

In deze basiskosten zitten namelijk ook de kosten die we jaarlijks moeten maken aan cursuskosten (om volledig op de hoogte te blijven van de laatste technieken), onze gereedschapskosten en de kosten van onze meetapparaten. De basiskosten bedragen normaal gesproken euro 35,00. Dit komt niet in de buurt bij de euro 65,00 tot 100,00 die fabrieksmonteurs tellen.

Bosch/Siemens Service-partner

Omdat wij al sinds jaar en dag elk jaar alle cursussen bij Bosch/Siemens volgen, zijn wij service-partner van hen. Dat betekent (buiten dat we van hun apparaten meer dan uitstekend op de hoogte zijn), dat wij mogen repareren aan hun machines, ook als ze nog in garantie vallen en coulance mogen toepassen waar nodig, zoals hun eigen monteurs dat ook zouden doen.

Bosch/Siemens is zelfs zo overtuigd van de monteurs in ons bedrijf, dat ze klanten, die naar Bosch/Siemens zelf bellen met een storing, doorsturen naar ons als hun eigen TD het te druk heeft.